SANT SEBASTIÀ JOVE
Estau preparats per al retorn de Sant Sebastià Jove? Tornam amb més ganes que mai a aquesta festa del patró de la nostra ciutat!
El pròxim 24 de gener a les 16 h teniu una cita amb Espais Joves per a celebrar juntes aquest Sant Sebastià.
Com sempre, la música serà una de les grans protagonistes. Tindrem un escenari ple de ritme i varietat amb els músics Kornisa Suelta, Sabados por la tarde, Black Luck Heart, Saik, Serat i Lukysky. Una oportunitat perfecta per a descobrir noves propostes, donar suport als nostres joves i gaudir del seu talent en un ambient festiu i proper.
Però això no és tot: també comptarem amb una explosió de personalitat i carisma gràcies a les nostres drags convidades. Trull Nohara, Ruby Anastasia i Alettra Kant ompliran l’escenari de color, humor i actitud oferint un espectacle inoblidable que segur que et deixarà amb ganes de més.
Durant tot l’horabaixa hi haurà un munt d’activitats perquè puguis participar i formar part de l’experiència. Podràs crear el teu mocador personalitzat, perfecte per a lluir-lo durant les festes; apuntar-te a la classe d’improvisació teatral de FeimTeatre, o explorar les exposicions d’art jove amb la colla de dimonis Incubus i els artistes Daniel Forteza, Marina Coll i Trull, que ens mostraran la seva creativitat i la seva manera única de mirar Palma i les festes del nostre patró. I si el que et ve de gust és passar una bona estona amb els teus amics, també tindrem una zona de jocs de taula per a desconnectar, riure i compartir moments.
I, evidentment, no hi pot faltar la part més característica de la nostra festa: els llonguets. Perquè Sant Sebastià no seria el mateix sense aquest clàssic que sempre acompanya els millors moments.
Enguany, més que mai, volem que Sant Sebastià Jove sigui un punt de trobada, celebració i creativitat. Vine, participa i viu aquesta festa pensada per a tu. Ens veim el dia 24!




