El passat 21 de febrer vàrem celebrar el carnaval amb molt de rock-and-roll a l’Espai Jove Litoral. Apostarem per un nou format, ple de música i disfresses. I sense voler allargar-ho més, sí, va ser un èxit.

Per altra banda, no hauria estat possible sense el suport i la implicació dels grups de joves que hi havia darrere.

Volem donar les gràcies a totes les persones col·laboradores del CarnivalRock: The Next Stop, Mothgruth, Blackn’s, Saik, Alunizaje, Kornisa Suelta, Bad Luck  Heart i Espai Lectura.

Gaudírem d’un concert en viu de set bandes que mantingueren el públic fins a les vuit del vespre pegant bots a ritme frenètic. A més, l’Espai Lectura va dinamitzar partides de jocs durant tot l’horabaixa . Esperam que tots i totes hàgiu bolcat la creativitat a les vostres mascaretes de carnaval i començat una col·lecció de les xapes del Carnival Rock.

També donam les gràcies a Dinamo per assistir-hi amb el seu punt d’informació i a totes les tendes que ens varen brindar espònsor per a fer un sorteig geek: Ludicón, KaitoShop, Tristan Shop i Neko Neko.

Ara ja hem despertat l’esperit rocker. En voleu una segona edició?